23 Mayıs 2009 Cumartesi

GERÇEK PARA KAZANMANIN FORMÜLLERİ






insanların çoğu internetten para kazanamaz

peki neden????

şöyle bir arkanıza yaslanın ve düşünün bakalım sizce neden???

seçeneklere bi göz atalımmı'''''''''

1)internetten para kazanmak diye bir seçenek yoktur...
2)internetten kim para kazanıyorum diyorsa yalan söylüyodur...
3)ben internetten para kazanıyorum kardeşim....
4)ya internet dediğin nedirki elinin kiri herkes para kazanıyor bu işten
5)bence düzgün bir site yoktur(hepsi yalancıdır ve kendi amaçları uğruna yaşarlar)
6)ben hiç denemedim ama hadi bir kere deneyim..

7)vs......

yani sizinde gördüğünüz gibi bir çok kişi internetten para kazanmamakla beraber

farklı şeyleri denemiş yada sahte sitelerenin kurbanı olmuştur..

eğer sizde bu yazıların kurbanı olmak istemiyosanız lütfen sitemizi dikkatli inceleyin,,,

AMACIMIZ

Her Şeyden Önce Hedef Kitleye ulaşmak ve doğru bilgi aktarmak

şimdi bizim gerçek amacımızı ve gelecekte neler yapabileceğimizi yazalım bir kenara...

yazılarıma dikkat edin kimseyi kandırmıyorum yada kandırmak için bir şey yapmıyorum,,,,

size programları anlatmadan önce söylemek istediğim bir kaç cümle var,,

herşeyden önce para kazanmak istiyorsanız,kendinize arkadaş bulmalısınız

ne gibi mesela??????

googleye msn listesi yazın
örnek:http://www.msnlistesi.net.tc/
forumlara reklam verin

örnek:http://www.frmtr.com/

bu tür reklamlar tabi daha çok fazla site var,
size her zaman para kazandıracaktır

bundan emin olabilirsiniz,

şimdi başlayalım artık

sıkıldım yaaa,,,,,



SİZE TOPLAMDA 7 TANE PROGRAM (SİTE,İÇERİK,)vs,,, sunumu yapıcam

hangisinin ne kadar kazandırdığını programların sayfasında tek tek açık ve net olarak açıklayacağım,,,,,,

herhangi birinin üzerine tıkladığınızda sizi ilgili sayfaya götürür

eğer tıklamak istemezseniz sayfayı aşağı doğru çekmeniz yeterli,,,

PROGRAMLARIMIZ

1)FLAKES(SEARCH-EARN)


2)REKLAMMONEY

3)BİRELİNNESİVAR

4)LİMİTSİZ GELİR


5)TÜRKPTC


6)SÜPERTEKLİF


7)KAZANTEL


8)LYONESS




İNANMASI GÜÇ AMA GERÇEK BU PROGRAMLARIN HEPSİ BİR ŞEKİLDE PARA KAZANDIRIYOR,,,,,,,,,,,


Markum.net



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder